Szakkiállítás és Nemzetközi Tudományos Konferencia
2011. október 13-14.


DEBRECENI EGYETEM
Védnökök:
Prof. Dr. FÁBIÁN ISTVÁN, a Debreceni Egyetem Rektora
Dr. PAPP LÁSZLÓ Debrecen Város alpolgármestere

ízelítő:
PROGRAM
Csütörtök, 2011. 10. 13. (DE Főépülete, 4032 Debrecen, Egyetem tér 1)
9:00 – A Szakkiállítás megnyitása, DE főépület Díszudvar
Prof. Dr. GAÁL István a DE TEK elnöke
(nyitvatartás csütörtökön 18:00-ig)
A Szakkiállítás látogatása minden érdeklődő számára ingyenes.
10:00 – 10:20 A Tudományos Konferencia megnyitása (DE AULA)
Prof. Dr. Páles Zsolt, a Debreceni Egyetem Rektorhelyettese
Dr. SZŐCS Edit a Debreceni Egyetem Mőszaki Kar Dékánja
10:20 – 10:30 Szakdolgozat díjak átadása
10:30 – 12:00 Plenáris előadások (DE AULA)
Levezető elnök: Dr. SZŐCS Edit, Debreceni Egyetem
10:30 – 10:50 Dr. CHAPPON Miklós, ügyvezető igazgató
Kamleithner Kft., MMK Épületgépészeti tagozatának elnöke
A lakosság tájékozatlansága a mőszaki értelmiség felelőssége is
10:50 – 11:10 Dr. SZEKERES József, ügyvezető igazgató
Rosenberg Hungária Kft.
Energia hatékony légkezelés az új előírások tükrében
11:10 – 12:10 KÜRTI Sándor, elnök
KÜRT Zrt.
Gazdasági csapdák - most és mindörökké…
12:10– 14:00 Ebédszünet
14:00 – 18:00 A Szakkiállítás látogatása (Díszudvar, Előcsarnok, Kerengő, Közlekedő,
Szabad terület)
19:00 – 20:00 CSAK ÉNEKELÜNK! gospel koncert
Miskolci Fráter Kórus
(helyszín: Bolyai utcai református templom)
20:15 – 23:00 Fogadás – meghívóval rendelkezı vendégeink részére
Debreceni Egyetem Főépület Aula
Pohárköszöntıt mond:
Prof. Dr. Fábián István, a DE Rektora
Péntek, 2011. 10. 14.

A teljes program a szekcióülésekkel a http://www.saller.atw.hu/gepeszeti_napok.pdf címen elérhető.

Szerző: chauvin  2011.10.02. 10:54 Szólj hozzá!

Címkék: előadás konferencia gépészet légtechnika hőtechnika páratechnika

A bejegyzés trackback címe:

https://farsangterv.blog.hu/api/trackback/id/tr893271531

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása